Friendly Friends

June 11, 2013

Review Lipstick Kolagen D'Herbs


Assalamualaikum semua!
Hari ni saya nak berkongsi satu lagi produk yang telah saya gunakan. Saya guna selama seminggu ya, baru saya tulis review ni. Produk yang saya maksudkan ialah lipstick kolagen keluaran D’Herbs. Dah lama juga la saya intai produk ni. Bukan apa, takut merah sangat. Lagipun selama ni saya dok beli je lipgloss la, lip balm la, bukan pakai pun. Last-last jadi hak kakak saya juga. Haa

Kenapa saya nak beli sangat lipstick kolagen ni? Sebenarnya bibir saya selalu sangat kering. Lepastu tak merah macam orang lain. Haha. Yelah perempuan memang nak yang cantik je kan. Tak nak la macam Angelina Jolie tu pulak. Seram rasanya saya tengok bibir dia. Haha. Okeylah, jom kita tengok apa yang jadi lepas guna produk D’Herbs ni


pucat!

 tapi lepas guna,


saya suka sebab walaupun kat kotak cakap ikut warna darah, dia tak merah sangat. sebelum ni ada je few lipsticks kawan-kawan saya yang dicalitkan kat saya cakap macam tu tapi merahnya....fuhh! kalau jumpa lembu tobat kena kejar.

dalam seminggu penggunaan, saya dapat rasa kering-kering merekah di bibir tu makin kurang. tapi yang paling best, tang gelap-gelap atas bibir tu makin pudar. kira dia bukan sahaja mencantik, malah merawat. highly recommended!

boleh dapatkannya dengan harga RM25 tapi saya dapat percuma dari kawan saya Tora sempena birthday saya! thank you :D

3 comments:

Nur Yana said...

aku penah guna, pastu aku hilangkan. xtau lempaq mana. sayang. sbb mmg best. sob2.

Isabel Diaz said...

Wah, mahalnya.. Tapi berbaloi beli..

nik ros said...

best. nak kena beli ni..hehe