Friendly Friends

May 18, 2013

Tawaran: Penuhkan Bloglist Saya, please! :)

assalamualaikum

ishk.
macam mana nak cakap ya
ada widget penting yang saya tak letakkan di blog saya iaitu bloglist.
ada sesiapa berminat ke nak duduk dalam bloglist saya? hehe. maluu

kalau ada, tinggalkan link blog anda di bawah ya.
kita exchange link.
nak tak?
kalau tak ada, malu la saya
hehe

saya betul-betul tak tahu nak letakkan siapa
ok bye!

 

14 comments:

shasha yacob said...

saya dengan tidak malunya ingin masuk dalam bloglist anda, hihi. saya pun baru buat bloglist. tapi bloglist saya letak dia blog baru.:)

kamihardsman.blogspot.com

Isabel Diaz said...

Jom.. Saya dah lama letak blog akak dalam bloglist saya tapi bukan bloglist dekat sidebar. bloglist dekat sidebar tu sementara jer. Saya letak kat blog khas untuk bloglist. http://bloglistangellovesoldier.blogspot.com/

http://angellovesoldier.blogspot.com/

Budak Kampung said...

KITA PON MALU LA NK LETAK LINK ni heehehe

http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/

Haruno Hana 하나 said...

nak3! exchange :D
Hana dah follow sini ^^

http://www.hanasays.com/

Kathy Rbain said...

kathy nak boleh?
http://coretanhatikathy.blogspot.com

Qira said...

@shasha:
done :)

Qira said...

@isabel:
done :)

Qira said...

@budak kampung:
done :)

Qira said...

@hana:
done :)

Qira said...

@kathy:
done :)

Aida said...

dah lame follow qirah... jenguk2 dri jauh... follow sya jugak..

http://aidasukamembebel.blogspot.com/

jngan lupa tinggalkan jejak lepas jenguk tau =P

Qira said...

@aida:
done :)

Norr Pizz said...

saya nak!!!
http://jelezkah.blogspot.com/

Liyana Latisya said...

leenyqueen.blogspot.com