Friendly Friends

May 12, 2013

My Preloved Sale

assalamualaikum

saya ada barangan yang saya nak jual. ada baju, ada kasut, ada baju yang boleh dipakai semasa hari raya atau hari pertunangan, ada blouse, ada barangan kesihatan dan kecantikan serta macam-macam lagi. tapi tunggu sampai saya habis paper pertama saya esok ya. harga barangan bermula dari RM2.00 sahaja. daripada tak pakai, baik saya jual. dapat duit dan tak semakkan locker. 

dan perhatian juga kepada sesiapa yang nak beli sabun beras berkolagen tu. saya lepas ni saya balik rumah cuti sem, saya jarang bukak email rasanya. jadi boleh terus sms saya untuk sebarang pertanyaan. apa pn, esok la saya buat announcement lain

nah gambar yang buat saya tersenyum hari ini!


my only nephew (for now) yang makin tomei tomei momei. rindu sangat kat Harraz


 wedding heels dari ChristyNg. nama kasut ni, Cranberry Ivory. retail price RM250. oh sangatt jatuh hati. harus menabung dari sekarang

Doakan kejayaan saya!

4 comments:

Isabel Diaz said...

Cutenya budak tu.. Saya masih belum ada anak buah lagi.. Jeles.. Heheh.. BTW, thanks akak.. Selamat exam jugak.. Hihi..

Qira said...

@isabel:
awak sem berapa ya? hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg cntik kasut tu..mana preloved nya dear?

tq tau tp itulah haritu ada gak tgk ninetology nmpk cam best.mgkn akn beli utk spare =)

nil said...

salam..sis ade x nak jual baju kurung, tudung bawal or blouse preloved?saya bminat..tq :)..msg no ni ye 013-7189765