Friendly Friends

March 13, 2013

Pertama kali breakfast di KFC!

Assalamualaikum semua!

al kisah pada suatu pagi, terdengar sokseksoksek di bilik guru...

"Cikgu X tu lambat hari ni sebab pi beli bubur ayam KFC untuk anak dia pagi tadi. anak dia mengamuk nak makan. terpaksa la kawan pi beli sebab anak mengamuk. kalau dak, cikgu X  tu mana pernah lambat! "

balas seorang guru lagi. "Ooo... betulla. breakfast kat KFC kan habis dalam pukul 10 pagi..."

aku pasang telinga. eh sedap sangat ka bubur tu? sejak hari tu, aku tanam impian nak sarapan di KFC.

dan hari ini, impian aku tercapai! Alhamdulillah. pertama kali. sedap sangat bubur ayamnya. Breakfast treat a la carte, RM4.50 merangkumi semangkuk bubur nasi panas yang ditabur ayam goreng yang dihiris. ada daun bawang dan daun sup yang memikat aromanya. lepastu ada paket-paket pepper dengan garam. perfecto!


peneman of the day
 

eyes widen. hot coffee!
 

nak tergelak apa tah. apehei mata kecik tah hari ni

kalau tak ada next time pun aku dah puas hati sebab impian dah tercapai!

Breakfast at KFC: status CHECKED! :D

4 comments:

Nur Yana said...

gambaq buburnya mana??

Qira said...

dalam perut. nanti aku scan bg hg. hehe. tu pn kalau tak diproses lg la :D

Isabel Diaz said...

Hahaha.. Seronoknya breakfast kat KFC tu. Lebar senyum akak Cigu kite nie =]

♥ CIKZEK ♥ said...

ehhhh kfc ade bubur ??? bru thu niiii. huhuhuhu