Friendly Friends

February 26, 2013

Murah-murah! Sabun Beras Sedozen

assalamualaikum

ya. saya nak jual sabun beras kolagen sedozen (12 ketul) dengan harga cuma RM45 sedozen. harga biasa ialah RM60 bagi sedozen. murah kan? apa lagi nak tunggu? kumpul kawan ramai-ramai, share duit dan beli secara borong. tapi kalau nak beli kurang daripada sedozen, harga macam biasa ya! hehe

ni details lanjut:
Harga promosi bagi sedozen: RM45.00
Harga pos laju: RM7.00
Jumlah: RM52.00

tawaran ini terbuka selagi stok masih ada. tapi kalau sahkan pesanan awal dan bank in sebelum Ahad ni, 3/3/2013, saya akan pos kepada anda pada hari Isnin 4/3/2013

boleh jugak beli banyak-banyak untuk mulakan perniagaan anda. untuk pesanan atau pertanyaan segera, boleh sms saya di 019-5219267.

oh ya. ada yang cakap, hang boleh la kulit dah memang putih. ehemm. putih pun putih jugak. kulit saya sebelum ni sangat sensitif okay! sekali naik jerawat, 10m jauhnya dah nampak muka berjerawat. sekarang ni payah sungguh naik jerawat melainkan pada masa ehemm ehemm tu atau masa terlampau stress macam sekarang sebab busy dengan praktikum di sekolah. tapi kalau guna ubat jerawat jenama Tidact (RM14) yang boleh didapati di farmasi-farmasi, cepat je dia kecut. jangan risau





No comments: