Friendly Friends

February 6, 2013

Giveaway! (Contest End On My birthday! Haha)

assalamualaikum

tengah menunggu elaun. serius. sebabnya aim nak beli handbag baru. serius. tak tipu. saya jenis seorang yang tak suka beli handbag, tapi suka beli tudung dan kasut. tapi sebagai cikgu, memiliki banyak handbag untuk di-matching-kan dengan baju-baju adalah harusss! jadinya saya sertai giveaway ni


hey, it's Polo Benedetti! and the color is pink! do you know how much i love pink?


pink untuk purse dan henpong. buruk benauu sebab sayang dia. warna pink dan saya janji takkan tukar selagi tak rosak. I love pink thisssssss much! (arms-wide-open)


pink for outing. from head to toe. i love pink thissss much! (arms-wide-open)
 

pink untuk pergi kuliah. from head to toe again. i love pink thisss much! (arms-wide-open)


pink for my engagement day. hehe. family bising-bising sebab dah loya dengan warna pink

itulah sebab utama kenapa beg ni perlu jadi milik saya. hehehe

antara sebab lain ialah:

bila ke sekolah, murid pernah tegur saya, kenapa handbag teacher besar sangat? terdiam dibuatnya. yelah budak-budak sekarang mata macam helang. semua nak tegur. padahal kita takde handbag :(

dan lagi, saya suka beg dengan banyak compartments. sebab saya suka sumbat macam-macam dalam handbag saya. termasuklah ubat gastrik, ubat alergik, minyak angin panas, henpon, bateri henpong tambahan, sanitizer, plaster, hand lotion, kunci bilik, pendrive, buku nota kecil, pen, buku derma darah dan blablablabla. bukankah semua ni perlukan compartments yang banyak? hehe. handbag yang ditawarkan ni banyak compartments okay. its soo me.

pastu kan, saya tak pernah ada lagi beg berjenama. sayang duit nak beli. kalau ada sale dan discount 70% pun tak pernah saya dekat. sebab saya tau saya tak layak lagi pakai barang branded guna duit sendiri. nak tunggu kerja dulu baru nak bergaya habis-habisan. tapi kali ni dah ada orang nak bagi, boleh jugak. hehe. kecik tapak tangan, nyiru saya tadahkan!

okay inilah antara entri saya yang paling telus dan tulus. hehe. segalanya demi Polo Benedetti.

nak try jugak tak awok awok? nah, join kat sini: http://syud.blogspot.com/2013/01/giveaway-contest-end-on-my-birthday-haha.html

hai Syud. saya follower anda yang ke-123!