Friendly Friends

February 12, 2013

Belum Cuba Sabun Beras? Ruginya!

assalamualaikum

seronok rasanya bila makin ramai buat pesanan sabun beras, terutama yang berkolagen ni. yelah benda murah dan berkesan kan, apa salahnya kita cuba. barang murah tak semestinya tak berkesan, barang mahal tak semestinya serasi dengan kulit kita kan?

ada sepupu Amir yang baru bertunang kemarin, (tahniah Sara!), katanya ada masalah kulit. saya bagi cuba sabun beras ni. lepas tu dia mesej, katanya mula-mula pedih. tapi lama-lama rasa jerawat dah tak naik. parut makin pudar. menyesal katanya tak cuba dari awal. Alhamdulillah. tulah saya cakap, tak salah kita cuba. lagipun sabun ni diperbuat dari bahan organik, insyaallah takkan membahayakan kulit. kalau tak berkesan di muka, gunakan sebagai sabun badan, boleh hilangkan daki dan parut-parut di badan. boleh jugak hilangkan bau badan. dengan harga hanya RM5.00 seketul, insyaallah tak rugi mencubanya.

ada yang pm saya tanya, sabun ni tahan berapa lama? sabun ni kalau saya guna sorang-sorang, saya kerat 4. kadang-kadang tahan lebih dari sebulan. tapi bajet dalam sebulan la penggunaannya. sebulan RM5.00? ok sangat la kan.

saya sedang cuba dapatkan orang yang jual krim beras. jangan tak tau yang dia ni ada set sebenarnya. krim malam dan krim siang pun ada! insyaallah kalau saya jumpa, saya jual murah-murah saja. nanti kalau dah jumpa, saya akan maklumkan ya!

untuk yang berminat nak order, boleh pm saya terus di 019-5219267. saya akan pos sabun menggunakan pos laju dengan kadar RM6.00 bagi setiap 1kg.  


oh ya. anak saudara tunggal saya, Harraz dah makin hensem! nanti besar mak lang tonyoh sabun beras jugak. hehe

No comments: