Friendly Friends

January 13, 2013

Inspirasi Hantaran Pertunangan

assalamualaikum

heheheh. alang-alang demam final year tak terasa lagi, meh sini nak bagi inspirasi kepada bakal-bakal tunang orang kat sana tu untuk buat hantaran tunang. macam mana yang kita tahu, masa bertunang ni kan kita tukar makanan dan manisan je kan? eh kalau nak bagi benda lain pun boleh je tapi bak kata Amir, nanti kawen nak bagi apa pulak kalau masa bertunang dah tukar macam-macam? hehe














ni adalah antara hantaran dari Amir untuk aku. eh silap. yang handmade chocolate tu dari aku untuk dia. yang lain terlepas pandang nk snap. boleh la, buat inspirasi ya!

4 comments:

M-lina said...

comeyy nyaa!gaun barbie tu.

beinganon said...

aku xtau pulak bertunang kena ada hantaran jugak...igtkan kawin je...byaknya pkai duit....

Qira said...

@Lina
memmang comei sangat. ntah ke 150 biji semua sweets yg keliling gaun dia tu

@Baili
haha. dh cuak ke? mana ada. bergantung pd persetujuan la nk tukar hntaran ke tak. aku dapat anak bngsuuuuu...kesayangan fmly.... haha. dr plan 5 balas 7, jd 11 balas 19

izyana said...

Tradisional la hg kirah.tb2 t'ingt cikgu sopiah.ahaha.congratz kirah.