Friendly Friends

September 26, 2012

Himpunan Tutorial Bunga Fabrik

assalamualaikum

sekarang ni tengah trend betul dengan bunga fabrik! sapa yang otak kreatif tangan seni tu untungla. aku kan otak berapa nak kreatif dan tangan tak berapa nak seni ni memang setakat jamu mata jela. tu je mampu. tapi suka memang suka. aku ada banyak koleksi kerongsang dari bunga fabrik. sekarang berhajat nak miliki cincin bunga fabrik. ada sapa-sapa nak sponsor? :)

kalau sapa sponsor, aku sayang lebih. hihi

okaylah, untuk para gadis atau mak gadis atau bukan gadis pun, kalau nak cuba bunga fabrik ni, kat sini aku sertakan himpunan tutorial pelbagai bunga fabrik. tak rugi kalau cuba. kalau jadi, tolong buatkan cincin satu ya? hehe. tak sudah sudah!

nak buat bunga secantik ni?


 atau nak pasang nak aksesori lain macam ni?


yang gebu-gebu macam ni aku suka betul!
 

dan ini yang selalu orang bubuh atas cincin macam aku bekenan tu :)
 

semua tutorial ini boleh anda dapatkan di sini!

dah buat nanti tunjukla nak tengok!


No comments: