Friendly Friends

July 11, 2012

Biar Rendah Asal Berbudi Pekerti Tinggi

assalamualaikum

dari sekolah rendah sampai nak jadi cikgu ni, aku sentiasa berdiri di hujung. tandanya tak cukup inci. melainkan aku sempat menyelinap, baru aku dapat duduk tengah. tahu apa rasanya sentiasa berdiri di hujung? ya, terasa rendahnya diri ini. bagus juga kan. takla meninggi diri, sifat mazmumah tu. semoga dikekalkan dengan kerendahan diri in sentiasa. haha


ni masa darjah 6. muka innocent lagi. senyum pun malu-malu. masa ni berlagak macho, asal bergambar je tangan ke belakang. 


yang ni tak hujung la sebab susunan masuk sendiri. sempat la menyelit kat tengah. haha. darjah 6 jugak ni. menghabiskan sisa-sisa persekolahan rendah.

 duduk takkan nak hujung jugak kot? eh tiba-tiba meninggi diri pulak. haha. tak baik tau!


ah ah. there's something about this photo! masa graduation form 5. aku pinjam baju mak masa akad nikah. haha


and this photo also. kalau takde boys dah, sure aku paling hujung.

biar kita rendah, asal tinggi budi pekerti.
cewah
ayat pujuk diri sendiri

4 comments:

khairul akmal bin azman said...

just be yourself!

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..okla tu.. comel kan.

nik rosmawati said...

uishhh...baju nikah mak , anak boleh pakai lagi.canti lagi tu

muhsin.aminudin said...

untunglah dapat abes f5 kat jenan. haha