Friendly Friends

May 8, 2012

Glad Glad Glad

assalamualaikum

perit sungguh hari ni. kepala rasa macam tunggu masa nak pecah. lecturer fizik buat kelas ilangkaji dari pukul 8.30am sampai 1.00pm non stop. sakit kepala. berdenyut-denyut dibuatnya. sebab fizik belajar pasal astronomi, bila nak gambarkan bagaimana sesuatu fenomena berlaku, macam macam mana kejadian musim berlaku, satah-satah orbit segala macam tu, kawan-kawan present pulak tak ada rajah, memang berdenyut la kepala aku cuba bayangkan benda tu semua. dahla aku jenis suka paksa kepala berfikir kalau aku betul-betul berminat. syukur jugak aku minat fizik.

balik bilik solat Zohor, masa sujud, rasa macam segala beban jatuh ke tengh kepala. tu belum study kimia lagi. asal tunduk sikit, terus kepala berdenyut.

petang, dinner, silap pesan tomyam campur. actually aku pesan nasi tomyam je. dia yang bagi tomyam campur. gatal pulak pi mesej amir. free-free kena marah. bertambah sedih.

menjelang malam, badan panas. fine. dengan sakit kepala, gatal alergik, demam, esok ada kelas fizik 4 jam setengah lagi. glad glad glad

1 comment:

uyaitusaya said...

hoihoi..nk2 exam nih jg diri yep..:')