Friendly Friends

February 27, 2012

Hantaran dah Siap.

assalamualaikum


tema ungu yoo
 

hand bag
 

close up bag

boleh tahan kreatif jugak ye aku ni. haha. ni semua hantaran yang aku gubah untuk abang aku kepada bakal isterinya (dah jadi isteri hampir 3 bulan lepas). abang aku bagi RM100 dan aku setelkan hantaran ni. tapi tetap ada baki. so, aku guna duit tu untuk beli dan gubah buah-buahan. last minute punya perancangan.

sireh junjung pun digubah sendiri oleh aku dan sepupu aku. jimat. dan aku seronok buat kerja menggubah dan menghias ni. sapa nak suruh pun boleh. free je asalkan aku tengah free. haha


No comments: