Friendly Friends

January 29, 2012

kahkahkahkah
shaqirah..
kau ni takde la tabah cekal sangat rupanya
luaran je nampak tough
hakikatnya sangat fragile
huh
nangis ke shaqirah?
apa la!
ni pertama kali kau nangis tahun ni tau tak!
rilek rilek sudah
tu kan lumrah
normal ah tu
bukan kau tak pernah alami.


akal,
tolong jangan gelakkan aku
aku pun tak sangka jadi macam ni
susah aku nak terima


biar saja aku jadi bunga Edelweiss
yang kecil tapi tetap teguh walau dilanda angin kuat
yang kekal lama dan takkan berubah hanya kerana persekitaran berubah


biar saja aku jadi Edelweiss


dan air mata jatuh tanpa diundang lagi


sabarlah hati

No comments: