Friendly Friends

November 28, 2011

Wedding Mode

assalamualaikum

argh. tau tak, aku rasa, kalau pointer aku teruk untuk sem ni, bukan sebab subjek Major (Biology) tapi mungkin sebab BM! takutla. soalan BM susah sangat. rasa nak menangis. sejak bila ntah aku slow bab tatabahasa ni. aduh!

sekarang jugak aku sibuk uruskan majlis perkahwinan abang aku. hari ni baru habis majlis kahwin sepupu aku. benda terburuk berlaku bila aku kena paksa jadi pengapit sedangkan aku pakai tudung bibik dan selipar jepun je. haha. sebab selama ni dok ingat nak jadi pengapit dengan Amir je. rupanya tak sempat.



pengapit yang pemalas yang suka hati je gantung bunga pengantin!

pastu g penang pulak teman abang n bakal kakak ipar test baju pengantin
  
unknown. 

no caption 


kat sini la kenduri sepupu aku tu.

sebenarnya, ada sangat-sangat banyak gambar yang berkaitan! cuma ada kat kamera abang aku. tak sempat ambik lagi. nanti aku upload ye. bye!

1 comment:

uyaitusaya said...

sakan nk kenduri anak sulung nih.... :)