Friendly Friends

October 10, 2011

Kedai Abe Jo

assalamualaikum

okay. sorry readers. nampak gaya macam selagi aku tak tinggalkan bumi Kuala Lipis, selagi tu aku akan update pasal tempat ni dan aktiviti aku di sini ye. jangan bosan pulak sebab ni untuk tatapan dia balik training nanti dan jugak tatapan aku tua-tua nanti. hihi

kedai abe jo terletak kira-kira 15m dari hotel tempat kami menginap. nampak sangat ore kelate deh. dah rezeki abe jo agaknya sebab dari petang tadi kami rancang nak makan kfc tapi disebabkan hujan yang lebat amat (bah okay), dan encik pensyarah yang keletihan, kami mintak nak drive dia tak kasi, hehe, maka terpaksa meredah hujan ke kedai abe jo.dah tertulis malam ni dia dapat durian runtuh dan kamilah antara pemilik durian tu untuk dia tadah.

makanan? not bad. sedap. cumanya aku kenyang so tak dapat habiskan kueteow tomyam yang dipesan.


ni namanya nasi goreng lipis. kesian budak tu. alergik tapi kena makan sebab takut rugi. hihi

okay. ni kueteow tomyam. presentation macam biasa. rasa? sedap. harga? mashaALLAH.


aku dan azryn. 


agaknya apa yang Boni tengah buat? okay. sebaik saja aku cakap nak masukkan gambar dalam blog, terus dia posing. haha.

abe jo, terbaikk!!

1 comment:

Farah Izzati said...

shaqirah..muka qirah n azrin..nmpak letih bangat sih..

itu je..he he..salam ziarah *sopan..
dari farah izzati sauli.:D