Friendly Friends

October 24, 2011

Bercuti di Cameron Highlands

assalamualaikum

another entry yang tertangguh. busy menguruskan hidup yang agak kelam kabut sejak belakangan ni. duduk di IPDA style busy macamtu la. balik rumah, macam aku cakap, cuci rumah, cat rumah.. penat! pastu sibuk uruskan majlis perkahwinan abang aku hujung tahun ni. tolong lipat kad, packing goody bags dan pasang telinga dengar rancangan orang dewasa tentang kenduri ni. busy body! haha.


it's Cameron! 

aku suka benar ke Cameron sebab dia banyak bunga! strawberi bukanlah prioriti aku sangat bila aku ke sini. cukup membeli sekadar melengkapkan syarat. tapi kalaulah aku ni duduk Cameron kan, aku lagi nak bukak ladang bunga daripada ladang strawberi! bunga cantik.. mendamaikan.. dan beri semacam kelegaan bila aku nengoknya. hihi


ni bunga-bunga yang aku beli. dua jambak ros merah, sejambak ros putih, sejambak daisy pink dan sejambak kekwa ungu. puas!walaupun ada angin-angin yang mengusik aku sebab angkut bunga, aku tak kisah sebab aku seronok. haha

overall, seronok jugak dapat bercuti macamni. sebab boleh tenangkan fikiran. sebab boleh hirup udara segar. sebab boleh perabis duit =.=

eh, payah benar aku nak tekan huruf L kat laptop ni! kalau ada lepas ni aku tertinggal huruf L ni, maaf ye! haha

5 comments:

niesasukasuki said...

jeles much !

Elie Lily said...

nak strawberry! :)

mohd asran said...

qirah!!! teringin jugak ke CH..hehee :)

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/

Anonymous said...

bercuti ke CH, singgah di Galeri BiGDee House of Magic Potions Taman Royal Lily, Tanah Rata. satu-satunya galeri nano microfungus aromaterapi di dunia!