Friendly Friends

September 24, 2011

Terubat.

assalamualaikum

alarm aku pagi ni adalah call dari amir. panggilan kedua dalam tempoh seminggu dia kat sana. kali ni 20 minit. hari tu 5 minit je. dia cakap, angkat sumpah hari Isnin ni, dan akan dapat 3 uniform. aku teringin nak tengok dia dalam uniform tapi apakan daya.

Januari depan baru dia dapat cuti. dan aku tau.. ye, paham sangat dah. bila dia janji nak bawak aku makan apa saja yang aku nak, maknanya dia tau aku akan hepi dengarnya. haha. dah dua hari aku terlupa makan nasi dan macam aku cakap kat Haizum, aku harap aku terus terlupa. 

Wanita Yang Kau Pilih - Rossa

malam selalu panjang
di waktu aku merindukanmu
kau bisa menjaga aku
hingga diriku merasa teduh

aku seperti kamu
menginginkan dan memerlukanmu
karena kita tak mampu
untuk selalu pergi menjauh

reff: kau jadikan aku ini
wanita yang kau pilih
untuk jadi kekasihmu

dan kau pun telah aku minta
setia sepertiku
hingga waktunya tiba

aku percaya penuh
kau kan buatku bahagia
karena cinta tercipta
datangnya dari dalam hatiku


 miss you!


No comments: