Friendly Friends

September 7, 2011

Hening Pagi

assalamualaikum

orang lain tengah sedap tidur, aku pulak bersengkang mata buat jadual memasak untuk perkhemahan nanti. disebabkan AJK, terpaksalah letak nama dua kali sebab tak cukup orang. sekali untuk lunch dan sekali lagi untuk dinner.

pura-pura sakit hati padahal sebenarnya seronok sangat sebab boleh escape aktiviti! haha

eh hampa semua! aku dah try minum Clenx tea tadi. nak cakap macam mana eh? bau dia macam inai. ala, inai yang pengantin pakai tu. dia tak ada rasa tapi bau tu serba sikit menjejaskan tumpuan. so far, masih mampu diteguk.

perut asyik kembung ja kebelakangan ni. harapnya teh ni dapat membantu.

sambil menaip, aku dengar lagu. ada satu lagu yang aku tak pernah bosan iaitu lagu Mengapa Dirindu. yelah. buat apa nak rindu sedangkan dia tak tahu? *kenyataan umum, tidak merujuk kepada sesiapa*

ntah-ntah, kewujudan kita juga sudah dilupakan.

dah-dah. abaikan semua tu,

2 comments:

Anonymous said...

salam.hehe.weh.hg tau dak.ak pon minum clenx tea gak.da lama gak r aku minum clenx tea tu.ak (BUKAN SEMBELIT!!!!)tp x dak lgsg rsa nk buang.cm semua mknn dicerna dgn baek.so aku risau la.nk jgk rsa cm org len tiap2 ari dok lama2 di toilet.hehe.skali minum sehari 2 3 kali p toilet .

Anonymous said...

hey