Friendly Friends

September 12, 2011

Baru Dilanda Demam Kpop

assalamualaikum

aku sebenarnya kesian kat diri sendiri yang banyak tertinggal kereta api. orang lain dah belit kepala dengan macam-macam jenis dan cara pemakaian shawls, aku baru je mula pakai 3 hari lepas. orang dah lama heboh pasal Kpop, aku baru mencari apa yang dimaksudkan dengan Kpop dan apa yang menarik sangat dengan depa ni sampai boleh jadi fenomena.

aku bukannya tak minat langsung dengan korea-korea ni. aku tengok la jugak drama korea. antaranya Winter Sonata, Autumn in My Heart, Full House, My Girl, My Girlfriend is GuMiho. aku tau la hampa gelak sebab cerita ni awal-awal duluuuu lama duluuuu kan? haha. aku sebenarnya tak berapa minat dengan drama sebab malas nak tunggu habiskan episod demi episod. 

sambungan daripada drama-drama ni, aku tengok Family Outing. pastu, aku berhenti lama.. sampaila hari ni, aku google cari SNSD. perkataan ni pun aku dapat dari Family Outing. haha. ni hasil yang pakcik google bgi aku:


aku jumpa budak comel!

1 comment:

Anonymous said...

aku benci kpop..aku pon xtau kenapa..ini mgkin x adil bg kpop.sbb aku x penah nk cuba tgk baik ke tak .ok ke tak .terus2 benci.mmg xptot.tp kpop x kn musnah jika wujud nya pembenci mcm aku.n kpop is not necessary for a beautiful life neither.so aku x kesah x dpt ikut trend org tgk kpop .boleh tak cm tu .hehe :-).