Friendly Friends

August 15, 2011

Review: Clenx Tea

assalamualaikum

pernah dengar nama teh ni? ala, yang Mila jadi duta tu. kotak dia macam ni:

packaging yang menarik!

aku beli ni tapi tak minun sekali pun lagi. haha. teruknya Qirah. membazir je kejanya. tapi aku beli sebab nak cuci usus. *sound so good*. lately, sistem penghadaman aku terganggu la.

apa kebaikan teh ni?
1. mengurangkan berat badan serta mengekalkan bentuk badan ideal *bonus*
2. menyingkirkan toksin dalam badan serta melancarkan penghadaman
3. meningkatkan imuniti badan
4. menaikkan seri wajah *bonus extra*
5. membaiki sistem dalaman tubuh

apa kata kita cuba ramai-ramai? selain dari makan VCO, kita minum teh Clenx ni, kita amalkan pemakanan yang sihat, kita bersenam, kita jaga emosi, kita tengok berat kita balik 43 macam dulu tak! jom!

1 comment:

Miss S.F.S said...

babe dulu aku pon minun teh nie, everytime minum aku tutup hidung ;P