Friendly Friends

August 18, 2011

Pelupa lagi.

assalamualaikum

makin tua makin menjadi.

aku pinjam kamera kawan aku, aku cari bagai nak rak dan hakikatnya ada kat kawan sorang lagi.

aku lupa kawan sekolah aku tu orang Taiping, bukannya Alor Setar.

aku cari pendrive, rupanya aku masukkan dalam printer bahagian letak kertas tu.

aku cari kad matrik, yang tu paling malang. sampai sekarang tak jumpa lagi.

aku masih mencari bateri, aku tak ingat aku letak mana atau aku bagi kat classmate.

banyak betul misplaced barang sejak kebelakangan ni.

satu lagi sebab beg asyik bertukar tiap hari, ada saja benda aku tinggal!


yang ni aku tak lupa. menabung. dan dalam masa 3 bulan ni, dah berjaya menabung hampir RM30. alhamdulillah

1 comment:

ohh ayu! said...

haha.. biase lah tu.. =) mungkin kpala pk pasal bende laen.. btw, ayu follow kamu.. singgah la blog ayu ye.. http://thestrangeofme.blogspot.com/