Friendly Friends

August 12, 2011

GiveAway: Saya Suka Doodles by Belog Cik Zety

assalamualaikum


untuk cik Zety, saya suka doodle belog cik zety kerana saya sendiri tak reti berdoodles. bernoodles saya tau la. sobsobsob. doodles ni seni jugak, makanya, barangsiapa yang tahu seni berdoodles dialah insan paling terer sekali. hua.

saya dah lama teringin nak buat doodle sendiri. almaklumlah pemalas campur tak kreatif.. doodle macam biasa tinggal noodle la. jadi cik zety..boleh buatkan untuk saya? pliss...

kawan-kawan, jom kita serbu blog cik zety mintak doodle ramai2!

kat mana??

SINI!!

HusnaLana, As Eleyana dan Lina Mastura, anda ditag!

3 comments:

sharifahzakiah said...

gudluck kamu !!! :)

Cik Zety said...

gudluck dear :)

Syahirah Suhaili said...

wiiee...doodle..doodle..smoga dapat doodle :D