Friendly Friends

May 7, 2011

Maxis Sim Pack dengan Hot Ticket RM8. Berbaloi-baloi!

assalamualaikum

ye. birthday aku memang tak sampai lagi walaupun memang dalam bulan Mei. tapi disebabkan birthday kakak aku dulu aku hadiahkan dia sepasang baju kurung, dia cepat-cepat tanya aku nak hadiah apa takut-takut aku mintak hadiah semahal baju kurung tu. haha
disebabkan aku ada sebiji lagi handphone yang tak guna, daripada dibiarkan saja, aku mintak la sim card maxis. lagipun senang sikit sebab majoriti family aku memang guna maxis. 

yang menakjubkan bagi aku yang dah lama bercerai dengan maxis, sekarang dia buat promotion beli sim pack dan dapat 1 hot ticket yang berharga RM8 beserta hot ticket jugak untuk internet bernilai RM5. aku memang suka la hot ticket tu sebab dapat free call selama 50 minit, 100 sms percuma dan tahan selama 7 hari berbanding 5 hari bagi kadar topup biasa. pasni bolehlah beli hot ticket selalu.

 harga sim pack ni hanya RM8.90 kot.

 ni la rupanya ticket yang hot tu
pasni takde alasan lagi untuk takde kredit nak tepon orang maxis!

1 comment:

nelly said...

Dah jarang Nelly beli2 maxis ni ~
hehehe