Friendly Friends

May 10, 2011

Makan Sampai Muntah!

assalamualaikum

buruk benar tajuk entri kali ni tapi itulah kenyataannya apabila sekumpulan guru Sains bersama mentor mereka yang dipanggil ibu bersama seorang pensyarah Kimia, Puan Hajah Noraini pi makan nasi ayam kat Tart Nasi Ayam Jitra. pastu, ada pulak tepung talam dengan kuih seri muka! ada lagi kek secret recipe tajaan ibu dan Puan Hajah Noraini. memang mencekik!

 pertengahan jalan jumpa Restoran Mee Razak yang sangat femes dalam kalangan students dan pensyarah. mesti cuba jugak nanti!

 i pakai baju baru hari ni. haha

 gilo besau mata paah! tukar mata mau?

 persediaan tempat.

 yeeeha!

 anya RM3.50 sepinggan. super duper berbaloi.

 seri muka dan tepung talam. misteri: tangan siapakah?

 nasi tambah+ayam+air = RM5 each

eh eh. suka benau ye hang arip? haha
 jemput!

 ladies' power.

 best wishes for ur examination. good luck. from ibu + puan Aini

 sayuti sebagai mantan ketua kelas. 

 gebang:)

 kek Choc Banana

 muka Haizum yang mengantuk

 kuliah atas kepala. haha

ye Puan. betul tu. hihi

to all my friends, all the best for the becoming exam. ingat, sem ni killer sebab ada Physics dan Anatomy! ingat aim kita berapa? ye. 3.75. haha. mampukah?

aku cuba bereksperimen. sem lepas aku dapat 3.60
tu masa tak tenteram nak study sebab musim bah.
kali ni, aku cuba study walaupun malas untuk tengok result aku berapa. ok?
nak tengok kalau rajin study, result naik tak.
haha
doakan aku!





No comments: