Friendly Friends

May 2, 2011

jahatla!benci!

assalamualaikum

apa yang akan jadi siang nanti?aku tengah emotionally unstable.ntah apa akan jadi siang esok.
hulk akan bertukar?huh.ada aku kisah?

grr.

benci betul bila ada amanah yang kena pikul.aku tak hafal lagi teks tu tau tak?exam pun aku bangu pukl 3 pagi sebelum exam baru membaca,ni pulak kena hafal?bila boleh hafal 1 hal pulak bila nak sesuaikan dengan intonasi.biul tahukah?tahukah?

pastu aku rasa nak marah sangat maghrib tadi.aku keluar makan,terdengar anak kucing mengiau kuat.bila pi tengok,rupanya dia memang masih kecik dan basah kena hujan.heii,ada orang buang anak kucing ke?kalau nak buang pon agak-agak la..biar la sampai dia dah tak minum susu mama dia!kejam betulla.benci betul aku.aku rasa nak nangis tengok kucing tu!sapa yang jahat ni??

kalau nak buang jugak,buang dengan mama dia!biar mama dia jaga dia kalau korang takmau jaga.dia ada mama lagi tau!kenapa pisahkan dia dengan mama dia?kesian dia tau..dia basah..mesti dia sejuk sangat-sangat...dahla mata dia buta sebelah..mesti mama dia tengah risau mana baby dia dibuang..

kalau abah aku tau,mesti orang tu kena marah dengan abah sebab buang kucing.tambah-tambah baby kucing.jahat tau..jahat...sampai hati buat baby macam tu..apa perasaan mama dia??

eeii bencila.

kalau takmau,mai longgok je kat IPDA.ada yang sudi jamu whiskers.atleast kat sini ramai mama kucing.kot kot ada sudi jadi ibu susu dia.kesian dia tau..jahat...

benci..

jangan buat jahat kat kucing tau!Allah marah...

Qirah pun tak suke korang buat jahat kat kucing!wekk.jahat.

2 comments:

raihana said...

ksian kucing tu....hmm

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.moshi moshi.visit here^^ nice blog.keep blogging :)
Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
(^____^)