Friendly Friends

May 16, 2011

Abaikan Aku

assalamualaikum

apa jadi sekalipun, esok kena study kat library. kalau tak, siang aku sia-sia. tak study. sedangkan exam ada berapa hari je lagi.

teruk. dahla 4 paper berderet-deret selama 4 hari. dahla dapat kredit percuma masa tu. hadoi. sakit kepala.

eksperimen aku nak study kurang berjaya nampaknya. nampaknya jugak, kita tengok ajelah berapa aku mampu score nanti.

oh. besday dalam 3,4 hari lagi tapi dah dapat hadiah kasut Polo dari abg aku beserta rm50, teddy bear dari amir dan duit jugak dalam rm80++ dari shiela suruh beli sendiri hadiah apa aku nak.seriously no idea. aku suka handbag dan kasut tapi setakat mei ni saja, aku dah beli 3biji beg dan terbaru, baru je kemarin. warna pale purple. takkan nak tambah koleksi lagi?

simpan ajelah kan? tambah duit belanja. haha. thanks to all!

btw, abg aku dah kompemkan nak guna tema ungu untuk resepsi dia hujung tahun ni. ungu? cute gak tu. aku pun dah gatai-gatai survey baju kami 1 family nak sedondon.

teruja dapat ahli baru. haha.


1 comment:

Wattie said...

salam ziarah dan ukhwah