Friendly Friends

April 1, 2011

Sumbang Mahram.MasyaALLAH..

assalamualaikum

aku dah taktau nak cakap apa lagi.hanya mampu beristighfar dalam hati sambil menggeleng-gelengkan kepala melihat telatah dua beradik ni..kalau betul nak tunjukkan kemesraan,janganlah di khalayak!yang buat mata lagi sakit ni sebab depa sama-sama perempuan dan dah beranak pinak pun.
satu lagi yang aku tak paham,apa depa taktau ke dosa pahala??bapak depa tu jugak laki depa dan jugak bapak dan tokwan kepada anak-anak depa.ya Allah...kenapa depa terlalu menyimpang ni ya Allah...


tengok tu.mentang-mentang la musim sejuk..berpeluk sakan!naik menyampah aku tengok.haha


*errr...kucing memang taktau ke kalau laki depa tu ayah depa dan jugak laki kakak depa?

1 comment:

Syazwana said...

kucen men hentam je sume
hik hik