Friendly Friends

April 1, 2011

Skirt Comel untuk Dijual

assalamualaikum

hehe.nak berniaga la sat ye!actually bulan lepas aku ada beli skirt labuh.cadangnya nak pakai masa pegi Penang dengan classmates nanti.pastu aku tengok macam tak jalan je plan tu?erk.pastu nak pakai masa keluar dengan amir tapi last-last aku pakai seluar jugak.ishk.membazir
 pinggang dia bergetah.so dia free size.

dia jenis skirt kembang.sangat comel kalau pakai dengan cardigan atau kemeja atau blouse atau sekadar t-shirt. aku paling suka tone warna ni sebab aku suka pink dan purple.

aku beli dengan harga RM39.00 tapi aku nak jual dengan harga RM30.00 termasuk postage.ke nak nego lagi?sila-sila.lagipun ada lagi blouse,baju kurung,wedges dan heels yang aku nak let go.hehe.kalau berminat boleh tinggal emel korang kat komen di bawah ni.


oh ya.buat kak Idura..saya dah poskan hadiah GA hari tu tapi tak pasti la dia akan sampai bila.Perlis kan tengah bah.kot-kotla parcel tak boleh keluar pejabat.hehe.

6 comments:

Anonymous said...

nak tnya,stil anvailable ke skirt ni?

Zakirah Binti Shafii said...

masih ada ke skirt ni?

Zakirah Binti Shafii said...
This comment has been removed by the author.
kyrah said...

masih ada ke ni?

Fatin Diyana said...

ada lagi xskirt ni?ku ada email saya ye..fatindiyanaidris@gmail.com

fana said...

aslmkum.. hai..
skirt ni masih ada lagi ke?
saya berminat..
019-289 3534 - farah