Friendly Friends

April 12, 2011

review: Follow Me Pimple Gel

assalamualaikum

buat yang masih tercari-cari apakah pimple gel yang terbaik yang korang patut pakai untuk mengecutkan gunung berapi yang makin membesar di muka,aku rekemen pimple gel jenama ni.serius best!


dalam seminggu ni,aku taktau la apa yang dah jadi,tiba-tiba ada jerawat yang sangat besar muncul di pipi.selang dua hari,dia naik lagi.lagi besar dan menyerlah.paah bagi aku guna dia punya pimple gel ni.aku guna dan Alhamdulillah,jerawat tu mula masak dan ranum.haha.

pastu bila dia pecah,dia cepat kering bila kita sapu malam-malam.actually aku memang pernah pakai jenama ni dulu tapi dah lama tak beli ganti bila habis.bila ditimpa ujian macam ni,baru menyesal nak cari baru.hehe


1 comment:

Mas Ayu said...

hehe..xboleh blah masak ranum..huhu..