Friendly Friends

April 2, 2011

kenapa aku suka semak stat?

assalamualaikum

aku memang suka bukak stat.aku akan tengok berapa banyak visitors aku hari ni.pastu aku akan compare dengan kemarin.nampak macam obes  obses kan?tapi tu memang yang aku buat tiap kali aku nak tutup laptop setiap hari.

kenapa aku suka semak stat?
oh.mudah ja.dengan mengetahui bilangan visitors,secara tak langsung aku boleh nilai hasil penulisan aku hari tu.kalau sikit,mungkin tak menarik.mungkin tajuk je pon orang tengok tak menarik.haha.tapi kadang-kadang aku fikir positif gak,mungkin tak ramai yang online hari tu.haha.logik ke?

mungkin jugak aku sendiri yang malas blogwalking.mungkin.ye.ada kemungkinan untuk itu.

visitors memang penting.tipula kalau ada yang cakap visitors tu tak penting..hehe

No comments: