Friendly Friends

April 11, 2011

Kenapa Aku Minat Sinar.fm?

assalamualaikum

aku tau,ramai sangat sahabat sebaya atau lebih kurang umur aku terutama belia dan remaja yang layan Hot.fm kan?berapa kerat je yang layan Sinar sebab katanya, Sinar ni bukan zaman dia.Sinar ni zaman mak mak ayah ataupun orang yang lahir tahun 1970-an hingga 1980-an.dahtu,kenapa aku minat Sinar?

1. rancangan pagi dia best!

trio gandingan Khairil, Salleh Yaakob ngan Kak Engku memang menjadi!aku kalau tak kalut atau nak relaks-relaks,aku akan dengar celoteh depa pagi-pagi.memang boleh tergelak sorang-sorang.depa ada wujudkan watak-watak macam Mak Neng tu memang lawak.paling aku tak tahan kalau ada segmen lagu merapu.habis rosak lagu Melayu bila di-inggeriskan tapi kelakar habis la.selalunya SY yang menyanyi.haha.

i follow...!

2. sembang sinar bersama Abby Fana

ni jugak segmen yang aku minat.bermula pukul 10 pagi hingga 2 petang,sambil memasak,menyanyi kat dapur.mak selalu merungut sebab tak boleh dengar Perlis.fm masa ni sebab bagi chance aku tengah masak.haha.teka cepu gangsa la,cepuput la..macam-macam!lagipun bagi aku suara Abby memang komersial untuk jadi juruhebah.terbaik!

i follow...!

3. carta sinar
carta ni ku edara pukul 9-12 tengah hari dan ulangannya pada hari Ahaad, 9-12 tengah malam.disebabkan aku suka lagu oldskul,aku memang layan la sebab bagi aku,lagu pada zaman ni lebih bermakna daripada lagu sekarang yang tak tentu punca.erk?

i follow....!

jom dengar Sinar.fm!


No comments: