Friendly Friends

April 20, 2011

Double the Joy, Double the Happiness!

assalamualaikum

matahari terik memancar-mancar.tiada langsung tanda-tanda bahawa hari akan hujan.aku termenung di tepi birai katil sambil mengeluh perlahan.kenapa mesti ada kelas hari ni sedangkan hatiku sedang rawan.chewah!haha
hebat tak aku bersastera?haha.ada bakat tulis cerpen tak?ada la sorang cikgu dari sebuah IPG ni ajak aku kolaborasi untuk terbitkan buku gabungan cerpen.aku geleng kepala cepat-cepat sebab sedar keupayaan diri tapi diam-diam sebenarnya aku dah mula menulis.haha

hari ni sangat seronok sebab aku dapat ole-oleh dari Japan.bermonolog dalam hati seorang diri,' tak dapat pegi oversea,tumpang tuah kawan sudah...' 

ole-ole dari Japan dah dapat.Poland dah dapat.Jerman tu senyap je...?hahaha

thanks a bunch Hanis!ありがとう!

ni yang Hanis poskan untuk aku

 tadaa!!! sale in Japan only
 tau je kan aku suka pink!

 love u lots dear!

 ada coklat dari Japan sama

baguih...pusing kepala dia ada lubang!

thanks Hanis!you really made my day!

pastu petangnya aku ada Public Speaking yang aku cerita tu..Alhamdulillah,Allah lepaskan simpulan di lidah ni agar orang lain dapat memahami percakapan aku...Alhamdulillah..selepas aku merapu meraban,aku dapat 1st place dan InshaAllah kalau tak ada aral,aku akan wakil IPG aku ni ke Pertandingan Public Speaking Piala Datin Rosmah..

Thank you Allah!

5 comments:

picairin said...

wah... beshnya.. congrate yah...^^

aisya said...

comelnye.. =)

IFA Athirah said...

wahaaa..comeynya binatang brbulu itu!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

.::Nuruljannah::. said...

tahniah qirah... u r superb girl lah.
nak blajar merapu meraban bi ngan qirah la..

MissSyarniFarida said...

hanis x pernah bagi ole ole kat aku, mencik mencik !