Friendly Friends

April 15, 2011

Bagaimana nak padankan baju yang ada dengan skirt

assalamualaikum

serius aku tengah bingung.dari semalam lagi sebenarnya,aku fikir macam mana nak padankan skirt yang ada dengan baju yang ada untuk keluar picnic dengan amir esok.celebrating our birthday in advance actually.dah alang-alang bulan kelahiran sama,sambut terusla sekali.bukan senang sekali-kali nak jumpa.

disebabkan tu,aku teringin nak pakai skirt.konon comel la bila duduk atas tikar,skirt jadi kembang,spu tuna kat roti dan dia makan di sebelah.haha.aku memberontak sangat-sangat nak pakai skirt tapi takde idea macam mana yang gayakan.seriously no idea at all!lagipun blouse dan kemeja dah banyak aku bawak balik sebab jarang pakai.

semalam aku mimpi.Alhamdulillah.macam dapat ilham je nak gayakan skirt tu macam mana.haha.betul..aku nampak sorang ni pakai skirt kembang,dia masukkan tshirt dalam skirt dan pakai cardigan.nampak lawa tapi aku tak try lagi macam mana.

nanti kalau jadi aku pakai mamcam tu,saku upload gambar ye.haha.btw,doakan perjalanan kami.first timenak dating jauh-jauh.no worries,kami bukan keluar berdua:)

No comments: