Friendly Friends

April 5, 2011

1st batches - GiveAway!

assalamualaikum
setelah lama menyepikan diri,kini kembali mengaktifkan diri untuk join contest dan GA!jom kita terjah GA kali i pulak.memang sangat menarik!dahla aku gila kain pasang.hehe


ha..besar gedabak aku bagi gambar ni nak tunjuk betapa semangatnya aku dalam usaha memiliki kain pasang.baju macam ni buat baju kurng biasa pun lawa.pastu tambah labuci ke...kerawang ke..memang gojes!

hampa tak minat ke wehh?rugi tau.upah jahit dahla mahal sekarang.kalau dapat kain free tu syukur Alhamdulillah kan?jomla join ramai-ramai.mana tau kita ada rezeki.lagipun, hammieheartshoppe
ni jugak memang menjual pelbagai jenis kain pasang yang lawa-lawa.betull...tak tipu..kalau tak caya,mohle kita join GA n sambil usya kain yang lawa2!

No comments: