Friendly Friends

March 24, 2011

Tambah Duit Lagi dengan Ipanelonline.Sampai Bila Nak Sengkek?

assalamualaikum.

menemui semua readers-ku,semoga ceria-ceria selalu
saya percaya bahawa ada antara anda yang juga mengalami keadaan seperti saya,sengkek bila hampir penghujung semester atau ada barangan yang diidamkan tapi terpaksa dilupakan sebab nak guna duit untuk benda yang lagi utama.kan kan kan?


saya menemui satu kaedah menjana wang melalui survei-survei yang kita lengkapkan.kita akan dapat point selepas menjawab survei dan boleh tebus dengan wang atau barangan nanti.mudah je,alang-alang dah online tu,luangkan sedikit daripada masa anda untuk menjawab soalan dan kumpul duit.biar masuk sikit-sikit dari tak masuk langsung kan?

ramai yang dah daftar dengan ipanelonline.com ni.bloggers lain pun ada jugak hebahkan.maknanya,ni bukan skim cepat kaya atau sindiket haram atau apa-apa yang negatif yang terlntas di fikiran anda.hehe.bertindak segera.nak duit kan...


----------------> klik link di atas untuk mendaftar segera!


ps:saya bukan along,saya alang
    saya memang nak tolong,saya memang nak wang!

kita sama-sama suka wang!



No comments: