Friendly Friends

March 25, 2011

Takmau Jadi Mangsa Fesyen!

assalamualaikum

oh.pertama kali aku nak belajar bergosip pasal artis!harap-harap takdelah sampai kena saman kan.haha.

jom kita tengok mangsa-mangsa fesyen yang aduh kesiannya!

 ishk ishk ishk..sekali pandang macam 'smooth' je kulit dia!takde ropol-ropol ke baju ni?atleast nampak la jugak beza antara baju dengan badan.sedih aku tengok.

 ni kes lain.menutup tapi mendedah.mendedahkan bentuk badan yang lainnn dari saiz masa anak dara.aku rasa,Datuk Siti ni lebih manis berkain, sama ada jubah,abaya (hehe) atau maxi.

 atas macam cantik dah.tengah macam pelik.kaki macam...macam...tak terkata!

 ni bukan artis Malaysia tapi aku tak faham motif kotak surat khabar tu.ke aku yang buta fesyen?kalau gitu,pasni semua orang ikut trend ni,balut kotak tu dengan surat khabar,pastu lilit atas kepala.tak payah ikat dah kat pelantar gerek.

eh eh eh.cutenya!ak memang suka gabungan pink ngan purple ni.buat inspirasi nak bertunang nanti.TQ ye fashion designer.biar bakal mak mertua i terketar-ketar tanga nak sarung cincin tengok pakaian bakal menantu dia.hikhikhik





2 comments:

Miza Yusof said...

HAHAHA. adoila tergelak-elak baca entry caption gambar tu.

mamawana said...

Hahaha....semua perasan lawa....