Friendly Friends

March 4, 2011

Selamat Datang ke Keluarga Kami!

assalamualaikum

keluarga kami dah bertambah lagi 3 penyertaan pagi tadi.tapi semuanya berkulit hitam.bukannya hitam manis,hitam legam!

anak-anak kakak,selamat datang ke keluarga kita!

maafkan aku sebab memanusiakan kucing.haha.sebenarnya,ahli keluarga aku sangat obses dengan kucing dan kehadiran 3 ekor kucing pagi tadi ni menjadikan bilangan kucing di rumah aku menjadi 6 ekor!

dulu ibu dia kami panggil tompok.pastu tompok lahirkan dua ekor kucing betina.disebabkan kami saksi anak-anak dia lahir,kami tau yang mana kakak dan mana adik.sebab tu nama depa kakakpok dan adikpok.

pastu adikpok lahirkan anak lagi.mula-mula abah nak panggil cucupok.tapi aku dulu panggil dia kenitpok.sampai sekarang nama dia kenitpok.

 suka sangat panjat tidur atas orang!

 bajet cute dengan membesarkan mata dia.haha

hitam-hitam si tampuk manggis.walaupon kau hitam,kau tetap manessss!!!

aku tak pasti sampai bila legasi tompok ni akan diteruskan.tapi kan.kucing-kucing ni memang kuat makan.pagi dan petang makan friskies.tengah hari dan malam makan nasi.sekali aku tengok dah macam garfield.

bila kucing makan lebih dari manusia,rasa macam nak cekik depa sebab tak berkhidmat tapi makan lebih dari manusia
grrrr

1 comment:

Mama Zharfan said...

sgt cute :)

me click HB!