Friendly Friends

March 24, 2011

Sakura Mekar di Jitra

assalamualaikum

tadi keluar pekan Darulaman atau femes dengan nama BDA masa zaman sekolah dulu untuk ditulis dalam kad outing.masa nak cucuk duit kat Petronas,nampak pemandangn kat luar,Subhanallah..sangat cantik!macam sakura yang kita tengok kat Jepun!


 nun di seberang sana saja sekolahku.teruk betul aku ni.sekolah dekat tapi tak pernah balik.bukan apa,takut nangis sorang-sorang rindu zaman persekolahan.-------------> tiba-tiba rasa sebak.tambah-tambah bila terpandang menara masjid sekolah dari kejauhan dan bila pandang jalanraya..dulu masa outing ngan kawan-kawan,keluar jalan kaki je...

 tak lepas peluang ambil feel

 oh.sebenarnya keluar pasar malam.teruja tengok kain pasang.beli kain cotton di atas ni.tapi hati jugak tertarik dengan sepasang kain warna silver.baju kosong kain berjalur.insyaALLAH,nak kumpul duit tabung untuk beli.hehe.sehingga Mac ni,aku dah buat 4 pasang baju kurung baru!

 dinner untuk malam ni,yong tau fu.makan sampai kenyang yang amat!

oh ya.aku dah topup kat pemenang kedua GA aku.kak azni.untuk kak iduraz pulak,esok akan dimulakan sesi mencari selipar bilik tu kat Alor Setar.pastu insyaALLAH akan dipos dengan kadar yang segera.










hopefully,satu hari nanti boleh kembali ke SMSAH dengan mengukir senyuman paling manis,berdiri di tengah padang sekolah dan jerit,DI SINILAH TEMPAT LAHIRNYA PEMIMPIN!

1 comment:

shiqin said...

yunk..kt putrajaya pun ade jgk pokok cm tu. skg tgh berbunga riang.

evn bkn btol pun sakura konon lah rse kt jepun. hehehe
:)