Friendly Friends

March 21, 2011

Perhatian untuk Semua Peserta Qirah Isa 1st Giveaway!

assalamualaikum

oh ya.kepada semua peserta yang telah sudi mengambil bahagian dalam GA yang dianjurkan,anda boleh menyemak adakah nama anda tersenarai dalam list kt sebelah kanan blog saya ni.
kalau korang join tapi nama tak ada dalam list tu,tolong maklumkan ya!sebab tarikh tutup GA kan malam ni..takut ada yang tercicir.

kepada yang masih belum turut serta,sudikanlah diri anda sementara masih ada waktu!

keputusan akan saya umumkan selewat-lewatnya tengah malam esok.insyaALLAH..sebab ada dua assignments yang kena hantar minggu ni.apa-apapun,saya akan cuba segerakan!

all the best to everyone!

7 comments:

mariah_smile said...

nama saya ada... cian qirah bz.. papepun moga dpt siapkan asgment dgn jayanya!!

JaSSNaNi said...

dah semak.. nama ada.. terima kasih tuan rumah.. :D cantek nye header atas tu.. camne wat?

NOOR FATIN said...

nama saya ada! thanx qirah!

blackrosehunter said...

nama aku takde..tapi nama blog aku ad..hahaha..

Blackrose's latest entry: Khasiat Buah Tembikai

fa10 said...

dah ada dlm senarai... tq!

mamawana said...

Assalam

Mwana dah ada...

MaIzUrA said...

name tak de dalam list

http://akulahstrawberry.blogspot.com/2011/03/qirah-isa-1st-giveaway.html
March 7, 2011 8:57 PM