Friendly Friends

March 22, 2011

Kalau Bahagia,Memang Badan akan Berisi ke??

assalamualaikum
anggaplah statement tu ditujukan kepada aku yang sedang bertanya.haha
kes dia macam ni..sebelum kapel,berat dalam dalam 40-43kg aje.pastu dia mula naik,sikit sikit sikit sikit sejak kapel!sekarang jangan tanya berat aku berapa tapi cukuplah aku bagitau yang aku dah tak muat saiz S.haha.

pensyarah yang ajar aku masa foundation dulu tanya aku tadi, kenapa Shaqirah berisi sangat ni? aku tanya balik,obvious ke? dia cakap aha.tengah bahagia ke? aku gelak and cakap, yepp!haha. dia pon gelak and cakap, kalau bahagia takpe.haha

selalu sangat bahagia atau senang hati jadi alasan kenapa berat badan naik atau saiz badan bertambah!dah macam sesuatu yang tak best bila bahagia sebab kita kena korbankan sesuatu yang sangat diambil berat oleh perempuan iaitu tarikan fizikal!

kenapa agaknya ek?

aku pun tak dapat jawab adakah bila bahagia,selera makan akan bertambah meyebabkan kenaikan berat badan.aku macam tu ke?secara teori,mungkin tak dapat nak diterima sebab ada je orang yang frust badan dia naik sebab dia akan makan banyak untuk release tension!haha.dahtu,kenapa bahagia menyebabkan kenaikan berat badan??

http://www.smileycodes.info

secara saintifiknya,aku akan jawab:

hormon melonjak-lonjak.eksaited lebih dari biasa.yepp!hormon!

tinggalkan aku sekejap untuk berfikir.

No comments: