Friendly Friends

March 21, 2011

Harga Kesetiaan dengan Nuffnang

assalamualaikum
sebelum ni ramai blogger termasuk aku sebenarnya yang pening kepala dengan sistem nuffnang yang agak kelam kabut.dengan dah lama dah tak buffered earnings..dengan earnings kita yang tak diupdate..semuanya serta menyerabutkan!

pastu,tak kurang daripada tu yang berhenti menggunakan nuffnang ni..remove nuffnang dari blog dia..

aku mula-mula memang bengang la jugak.tapi lama-lama pastu aku fikir,memang aku nakkan income tapi aku jugak nak berkongsi hasil penulisan aku yang sah-sah tak seberapa.soal nuffnang aku letak tepi sat.

alhamdulillah,baru-baru ni bukak blog,tengok dapat 3 lagi buffered earnings.kempen dari MAS MH Buddy, Lancome Maqui Miracle Foundation dan Taylors University Open Day March 2011.alhamdulillah jugak,earnings dah berganjak naik walau tak seberapa tapi aku tetap syukur alhamdulillah..

terima kasih nuffnang atas bayaran kesetiaan ni!:)

http://www.smileycodes.info

1 comment:

MissSyarniFarida said...

macam mane la? aku x penah dapat pape, so teros buang la dari blog, grrrr