Friendly Friends

March 22, 2011

Follower berkurang sorang lepas announce keputusan GA??

Assalamualaikum

Pelik pun ada.nak tergelak pun ada.lebih kurang 2 jam lepas sebelum aku announce pemenang GA yang aku anjurkan tu,bilangan follower aku adalah seramai 295 orag.tapi bila aku belek-belek balik,lepas 2 jam,berkurang sorang.

haha.follow aku sebab nak join GA ajelah ye?

ishk2..

kita ni satu komuniti..saling berkenal-kenalan..janganlah tak ikhlas sampai macamni sekali.bukannya marah,cuma terkilan.

kok ye pun nak unfollow,tunggu la at least sehari lepas announce tu...

haha.macam2

4 comments:

fadwa daud said...

aikk..haha..nmpak sgt sebb GA je..aduyai,sabor je la kak~

Mrs. Asida said...

ish ish

Fadzillah Kamarudin said...

=)

wan nurul hezrina abd halim said...

=)senyum jer bcb entrinie..biasalah mmg gni dunia contest tapi cpt sgt dia unfollow..hukhuk..

kalau mummy mummy malas unfollow sb mesti satu hari org yang ama akan wat contestlagi..mmg nampak sangat nak join contest kalau blum pun esk dah unfollow=)sabarjelah