Friendly Friends

March 22, 2011

dan pemenang Qirah Isa 1st Giveaway ialah......

assalamualaikum

dengan kudrat yang ada pada saya,maka tibalah kita pada penghujung GA yang telah berlangsung selama sebulan.jutaan terima kasih diucapkan kepada sahabat-sahabat bloggers yang sudi memeriahkan GA saya yang pertama ni.doakan rezeki saya murah,kita akan bertemu dalam GA atau contest seterusnya!

untuk keputusan malam ni, saya buat lucky draw.seramai 113 orang peserta yang join..penat nak tulis nama sorang-sorang..saya taip dan print. ------------> credit to paah sebab tolong gulung.hehe

hakim malam ni yang memastikan saya tak menipu dalam mencabut kertas ialah:

dari kiri: baby, moomoo
cepatlah cabut!!!

yela2!!hakim dah marah tu!

dan pemenang tempat kedua yang akan menerima hadiah topup sebanyak RM10.00 (maxis/celcom/apa2 aje) ialah...

 azni! http://mamaizzul.blogspot.com/2011/02/qirah-isa-1st-giveaway.html

tahniah2!

seterusnya,pemenang utama yang akan menerima sepasang selipar bilik yang comel (boleh request nak warna apa) ialah....

Iduraz!  http://iduraz.blogspot.com/2011/02/qirah-isa-1st-giveaway.html

tahniah diucapkan kepada para pemenang dan kepada yang kurang bernasib baik,jangan berputus asa..lepas ni kita jumpa lagi ye!

kepada para pemenang,harap dapat emel saya:

pemenang topup:sila nyatakan nombor telefon anda kepada saya
pemenang utama:sila nyatakan nama penuh,alamat anda,nombor telefon dan warna selipar yang diingini.insyaALLAH,saya akan cuba cari selipar tu dan pos secepat mungkin:)

shaqirah_blue90@yahoo.com

8 comments:

blackrosehunter said...

sy nak topup jugak boley??hahaha

aNiM said...

tahniah kpd pemenang :)

iduraz said...

salam, hukhuk..saya menang hadiah utama, dapat selipar, mau kaler ungu boleh?heheh..nanti saya bagi detail yerk cik qira..tq

mummy_ayu said...

tahniah pd yg menang!!

Izan Ishak said...

tahniah pada pemenang2!

wan nurul hezrina abd halim said...

tahniah2

*azni* said...

yahoo!sy menang..ahkak dah emel kan no tpn akak..nnt qirah check ye..tq so much!

❤ inscollection ® said...

tahniah kepada pemenang.. rezeki...
hihii...

jom join contest kami pulak :

http://inscollection-contest.blogspot.com/2011/03/inscollection-1st-giveaway.html

mana tau rezki disana pula :)