Friendly Friends

March 25, 2011

Buta Twitter

assalamualaikum

dunia makin maju.banyak betul kemunculan laman sosial yang femes mengikut zaman.contoh kalau ikut usia aku la,masa sekolah rendah tu zaman surat takde setem.pastu sekolah menengah tetap zaman surat tak bersetem (sampai sekarang sebenarnya). masa menengah rendah zaman emel.up sikit surat ada setem.up lagi friendster.up lagi myspace.up lagi tagged,flixter,hi5 pastu apa ntahnya lagi,pastu facebook,blog,twitter.pastu dengar cerita dah ada yang nak serupa macam facebook.pastu ntah apa-apa ja

ntah-ntah,satu hari nanti,dunia ni diselaputi satu gelamair atau selaput berlendir.wekks.yang tiapkali disentuh,korang akan dapat access ke laman web tertentu.tak perlu laptop,tak perlu letrik.cuma guna tangan untuk access.jimat.lebih kurang touch screen la tp ni yg maya punya

pastu kalau nak buat apa-apa,habaq ja kat selaput tu.dia akan paparkan apa yang kita nak.

err.lari dari topik



sebenaqnya nak habaq mai..aku ada account twitter tapi aku tak pernah bukak dan tak pernah tweet tweet atau apa-apa jelah.tapi aku daftar churp churp dh lama.teringin gk nak aktifkan churp churp.tlong sapa-sapa ajaq nak guna twitter!

1 comment:

blackrosehunter said...

ko dah follow blog aku lum?follow dlu bru aku review..keh3..(delete je komen aku ni nnti)