Friendly Friends

March 3, 2011

The Best of Friends

assalamualaikum


bila kita bersedih,kita tahu dia boleh digantung harap.bila kita perlukan seseorang,nasihatnya buat kita tenang..terima kasih As Eleyana!

 bila kita menangis,dia peluk bahu kita dan tenangkan kita..beri semangat pada kita dan dengar segala luahan kita yang kadang-kadang tak masuk akal!terima kasih Farah Izzati!

 senantiasa sahabat-sahabat berdua ni jadi saksi kehidupan aku.jatuh bangunnya hidup aku banyak bersama mereka!biarpun terpisah dek benua,persahabatan ini kekal dalam ingatan.tulus untuk Narshiela Saad!


 rumahku rumahmu juga.family aku family hang juga.membesar sama-sama membuatkan hang manusia yang paling faham siapa Shaqirah.terima kasih Siti Mastura!persahabatan kita bermula sejak kecil dan masih erat sampai sekarang.Alhamdulillah

ni antara sahabat-sahabat yang paling aku sayang.walau kadang-kadang bergaduh..tu tanda kita makin matang.kita semua ada kehidupan masing-masing tapi kita bersatu dalam persahabatan!

err Asiah,hang jugak.sayang dan rindu hang!tapi takde gambar dengan hangla.special entry next time ya?hihi

The best of friends,
Can change a frown,
Into a smile,
when you feel down.
The best of friends,
Will understand,
Your little trials,
And lend a hand.
The best of friends,
Will always share,
Your secret dreams,
Because they care.
The best of friends,
Worth more than gold,
Give all the love,
A heart can hold.



4 comments:

nelly said...

wah ..lawa2 gambar ..
=)

AiDa AzRyN said...

suka gambo yg pertama.. :)

puteri87 said...

Gambar 1st comel sgt..di tengah2 kehijauan..sejuk je mata tgk..hehe

Farah Izzati said...

hihihi...maceh a lot..<3<3..:D