Friendly Friends

March 22, 2011

Apa Cerita Korang Masa Pegi Ambil Result SPM dulu?

assalamualaikum.
esok SPM 2010 akan diumumkan.teringat kisah tahun dulu-dulu masa aku kalut-kalut baru berapa hari balik dari PLKN tapi kena bergegas p sekolah sebab nak ambil result SPM.dengan muka burn dan berkilat..aku,Shiela,Didie ngan As pegi sekolah naik bas.bertolak awal pagi la jugak.tapi aku tak rasa berdebar.sebab dah expect agaknya.

takkanla budak malas belajar nak dapat straight A kan.haha.tapi aku frust yang amat sebab cikgu2 target aku dapat 9A - BM, BI, Maths, Chemistry, Sejarah, Engineering Technology, EST, Pendidikan Islam, ngan Physics.Alhamdulillah ada yang aku berjaya dapat A1..ada yang dapat B3 terus.haha.A2 takde langsung

hmm..haha.lawaknya bila diingat balik.

masa sampai sekolah tu,pakat berpeluk sakan!rindu..yelah.lagipun ramai yang dari jauh macam Selangor..Sabah..Johor..Kelantan..Terengganu..semua negeri ada kecuali Sarawak.pasni tak tentu jumpa lagi.tapi yang jauh-jauh tu ada aje yang tak datang

alhamdulillah.

ntahlah.result aku patutla dengan apa yang aku belajaq.haha.nyesal tak berguna.

ramai kawan aku fly..Mesir ada.India ada.Indonesia ada.Poland ada.Jerman,Jepun,Korea,America,England,Australia,Perancis,New Zealand..tahniah!korang memang bertuah

err.rasa nak teriak la pulak.bila la agaknya aku ada peluang further study kt oversea..

takpelah.buat adikadik Sekolah Menengah Sultan Abdul Halim,all the best!korang sure gempak punya!

*dulu aku selalu tertanya-tanya kenapa takde budak SBP yang muncul sebagai pelajar terbaik seluruh Malaysia.pastu baru aku tau,cane nak jadi terbaik keseluruhan kalau maksimum mata pelajaran yang boleh diambil masa tu cuma 12 sedangkan sekolah harian?
unlimited.


2 comments:

nurfarhan said...

k.qirah.. cuak kot!! huhu

crazyhorsea29 said...

e'eh..sama ngan aku..aku xda A2 gak...A1 ngan B3 je...haha..suka no ganjil kut