Friendly Friends

February 21, 2011

Tangis Syukur

bila ditimpa sesuatu musibah,kita akan menangis.kalau orang macam aku yang pathetic,aku sangat mudah menangis.kadang-kadang,adik aku buat pasal pun aku boleh nangis.belum lagi kena marah dengan mak.hehe.lagi la kering air dalam badan aku sebab dialirkan dalam bentuk tangisan.

masih bercakap tentang kekecewaan,pernah tak korang menangis sebab rasa bahagia dilepaskan dari satu hubungan yang selama ni buat korang rasa tak best,tak bahagia,tak aman,tak bebas..pernah tak?kerap sangat kita jadi pendengar pada keluhan kawan-kawan yang menangis ditinggalkan kekasih tapi ade ke menangis sebab bersyukur dah putus dengan kekasih dia?

ade ke?
http://www.smileycodes.info
berdarah hidung nak jawab soalan tu

air mata itu mahal.tumpahkanlah pada yang lebih berhak.takde guna menangis untuk orang yang tak hargai kita.buat mata kita bengkak dan badan kita dehydrate ada la!


Kau.. sulam rindu
Dengan madah-madah cinta yang terindah
Kau bikinku terleka
Serahkan semua jiwa
Kau.. telah berjanji
Dengan kata-kata sumpah yang sempurna
Kau.. Bikin kuterlupa
Langsung tak terjaga-jaga
*Chorus
Pabila sampai saat getir
Barula aku tahu
Padamu aku bukan penting
Hanyalah perhiasanmu

Kau hanya arah
Dalam waktu singkat dan sekelip mata
Pohon demi cinta kita
Satu masa dulu pernah redup ranap tiba tiba

Bukti kau mampu..

Tangisku bukan pilu
Tangisku bukan kesal
Tangisku tangis insan..
Tangisku bukan sendu
Tangisku bukan sesal
Tangisku tangis syukur


1 comment:

amirahsamat said...

ade kene mngene dgn hg ke ni qirah oi ?