Friendly Friends

February 22, 2011

Saya Cikgu yang nak Jadi Chef Selebriti!

assalamualaikum semua.
status aku di facebook hari ni: aku nak jadi chef selebriti yang ada rancangan masakan sendiri!best kan!maknanya aku boleh aplikasikan semua kesukaan aku; bercakap dan memasak.best2!

aku pernah cakap kan...yang aku nak bukak restoran.siap aku bagitau amir yang pasni aku nak ambil master dalam pengkhususan bisnes atau masakan.apa,ingat cikgu selamanya jadi cikgu?Karam Sigh Walia..Adibah Nor..tu antara contoh cikgu yang dah bertukar profesion tau!bukan nak cakap aku tak minat profesion ni..cuma aku rasa aku perlukan sesuatu yang lebih aku minat.aku nak tunaikan impian aku.tak salah kan?

mungkin jugak kalau bila dah mula mengajar,aku akan betul-betul jatuh kasih dengan bidang ni..tapi kalau ada rezeki lebih,insyaALLAH...akan tetap dengan rancangan nak miliki restoran.

tapi kalau aku ada restoran,aku nak masak sendiri..

bila masa nak ngajar?haha



3 comments:

Arpiiz said...

nanti bile dah jadi chef, boleh gak mengajar, tapi ajar orang masak la..hehehe

nelly said...

Boleh2 ..
all the best .

hana said...

dah 3 taun akak jd chef kat dapur sendri.. rasanya lepas nih nak letak jawatan sbb kene jd cikgu! hahahahaha