Friendly Friends

February 17, 2011

Krim Kecantikan Syahirah


assalamualaikum.aku memang pakai produk penjagaan kulit Syahirah.aku pakai pencuci muka Syahirah...gel pengelupasan Syahirah..toner Syahirah,krim pelembap muka Syahirah dan jugak bedak compact Syahirah.tapi hari ni aku pertama kali cuba pakai krim kecantikan dia.rasa selesa,tak melekit dan tak berminyak.
krim kecantikan ni boleh kita jadikan asas mekap,iaitu boleh bertindak sebagai foundation la.aku bukan niat pakai krim kecantikan ni nak tunjuk kulit aku konon-kononnya cerah,tapi lately aku rasa kulit aku kering sangat.habis mengelupas.minum air banyak pun rasa tak cukup

boleh didapati di pasaran dengan harga RM9.90
harap2,aku serasi dengan produk ni.amin

1 comment:

umie akif said...

sy pon pkai produk ni....skrg cuaca sgt panas ;)