Friendly Friends

February 16, 2011

Jom jadi pemegang kad Watsons!


aku dah join.korang bila lagi?

kan aku ada cerita yang aku pergi shopping kat Watsons.asalnya nak cari masker untuk dapatkan tender,smooth skin.tapi lain pulak benda yang aku buat.
aku beli skrub St Ives macam yang aku ada cerita dalam entry sebelum-sebelum ni kan.pastu masa aku nak bayar,cashier promot pasal kad keahlian seumur hidup Watsons ni
dengan bayaran hanya RM12.00,kita akan dapat banyak keistimewaan sebagai pemegang kad.antara yang pertama ialah voucher yang turut sama dikepilkan dalam benda yang depa panggil "passport". voucher ni ada RM1,RM2 atau RM3 bergantung pada jenis produk yang disediakan.ok sangat la tu.aku dahla suka pegi Watsons untuk cari skin care and toiletries.pasni bolehla berjimat.
pastu,tiap RM1 yang kita gunakan akan dikira sebagai 1 mata.nanti bolehlah redeem.pastu kan,kalau birthday kita,dia akan double-triple-aku-tak-pasti mata kita kala kita guna hari tu.last-last,aku rasa,mata terkumpul tu kalau ditukar dalam wang,dah boleh aku guna makan nasi kandar sebulan berturut-turut.haha


3 comments:

iyou said...

ooo... ada kad rupenye.. dulu penah jmp voucher watson tgh2 jln..tah melayang dari mana.. x taw plak kena jd ahli... wakakaka

mie said...

oo...
tapi banyak barangan wanita saja
ehheeee

m!ss $@BR!D@H said...

nak jadi member juga la..